PEUGEOT 405 (4B) – 1.8 MPI 76kW- Signature 1995
PEUGEOT 405 (4B) – 1.8 MPI 76kW- Signature 1995
PEUGEOT 405 (4B) – 1.8 MPI 76kW- Signature 1995
PEUGEOT 405 (4B) – 1.8 MPI 76kW- Signature 1995
PEUGEOT 405 (4B) – 1.8 MPI 76kW- Signature 1995
PEUGEOT 405 (4B) – 1.8 MPI 76kW- Signature 1995
PEUGEOT 405 (4B) – 1.8 MPI 76kW- Signature 1995
PEUGEOT 405 (4B) – 1.8 MPI 76kW- Signature 1995
Sold Out
On Call

PEUGEOT 405 (4B) – 1.8 MPI 76kW- Signature 1995

Populare
  • 4 iulie 2022 15:46
  • Bihor
  • 409 vizualizări

Detalii

Descriere

2500 euro

Este prețul de vânzare, inclusiv piese, consumabile si accesorii noi ori second originale in valoare de cel puțin 500 euro !!

Rulaj actual ~199.500 km
 
Rog încă din capul locului a se citi cu răbdare și atenție până la sfârșit cele ce sunt scrise, mulțumesc așadar.

Prețul este exprimat in Euro. Trimit la cerere mai multe poze.

Este un autoturism aproape de colecție. Pun la dispoziția celor sincer interesați seria VIN pentru verificări suplimentare (deși nu cred să fie cazul…). Autoturismul se află în stare originală și în 2 ani se poate înscrie ca Vehicul Istoric. Este norma Euro2 și are pompă de benzină mecanică Bosch! Vopseaua este originală!

Este mașină de familie, așadar foarte îngrijită, îndrăgită, curată și întreținută! Mai multe poze trimit la cerere.

Autoturismul a avut un singur proprietar în Franța și doi în RO, dar cel de la care am luat a apucat să facă doar 265 km înainte de a deceda (om în vârstă) iar auto o fost păstrat 2 ani de soție, nemișcat, în semn de amintire. Apoi, o ajuns la mine în august 2019, unde o primit o restaurare mecanică, electrică și estetică totale. A se vedea lista de lucrări aferente. Avea aprox 175.425 km. Culoarea este Gris Metalise Chateaux (cod original MOTH lizibil pe caroserie).

Pentru cei care nu știu, Peugeot oferea în anii 90 autoturisme a căror caroserie era de două ori mai bine tratată și protejată împotriva coroziunii decât Mercedes sau BMW din acea vreme, astfel că aceste modele NU au rugină decât dacă or fost lovite! Altfel, nicidecum. De aceea nu am lucrat nimic la tablă sau șasiu. Enumăr pe scurt dotările (modelul Signature este TOP la nivelul anului 1995): aer condiționat manual cu recirculare – din fabrică!, airbag șofer, geamuri electrice față/spate, oglinzi electrice, închidere centralizată pe cheie cu cod de pornire (tastatură anti demaraj cu claviatură), joystick audio volan (din fabrică!) și radio-cass Sony clasic + 8 difuzoare (6 din fabrică!), jante aliaj 14” originale cu anvelope ca noi de vară HANKOOK Kinergy Eco2 K435 175/70/R14 și prezoane originale aferente, jante oțel 14” originale cu anvelope ca noi de iarnă NOKIAN SnowProof 175/70/R14 și prezoane Swag aferente + capace originale (toate roțile au valve noi), servo total, proiectoare ceață montate în bara față model MI 16 din fabrică!, ornamente cromate la caroserie, covorașe interioare mochetate + cauciuc originale! (are și covorașe tip tăviță aftermarket, pentru o protecție în plus).

Pentru cea mai mare parte a lucrărilor de mecanică și electrică realizate după ce-am achiziționat există facturi, devize și note de lucru. În bună parte or fost efectuate la service autorizat RAR din Oradea. Am creat un istoric detaliat al tuturor operațiilor realizate. Trimit în format Word lista completă de lucrări ! Auto a beneficiat de o curățare și igienizare complete la interior (avem prunc micuț, așa că…) (spălat tapițeria și mocheta, tratat cu soluții pentru interior plasticul și cauciucul, respectiv pentru exterior cu soluție regeneratoare pe baza de petrol toate protecțiile laterale, față și spate)

Toate acestea și încă altele netrecute poate aici au dus costurile (inclusiv valoarea auto la momentul achiziției, de doar 400 euro…) la 5000 euro! Împreună cu auto se dau piese/consumabile noi pentru întreținerea viitoare (filtre, lichide, uleiuri, etc) și multe piese OE second-hand, dificil de găsit și la îndemână, a căror valoare depășește ușor 500  euro !

Date fiind investițiile recente, suma investită și starea ei tehnică și estetică actuală, să nu mai amintesc de munca, dăruirea și vremea alocată tuturor acestor lucrări, rog comentați cu reținere si decența vizavi de prețul afișat. Un colecționar sau pasionat al mărcii, sau măcar al lucrului vechi și lucrat cu drag se va putea bucura fără opreliști de acest automobil deosebit, confortabil, cu mult farmec. Menționez că în acest preț sunt incluse piese și consumabile pentru o mentenanță viitoare, o sumă deloc de neglijat.

Nu doresc schimburi de vreun fel. Este un auto de încredere și care va sluji cu bine pe viitorul ei proprietar.